Algemene reparatie voorwaarden

Algemene reparatievoorwaarden Premium

1. In het geval dat de klant besluit op basis van de diagnose van de te verrichten reparatie van de feitelijke reparatie af te zien, zullen enkel de bezoekkosten van de monteur in rekening worden gebracht. Dat is € 60,- exclusief BTW.


2. In het geval dat tijdens de uitvoering van de reparatie duidelijk wordt dat de initiële globaal begrote kosten zullen worden overschreden, zal de monteur dit overleggen met de klant.


3. In het geval dat er een tweede servicebezoek voor dezelfde reparatie noodzakelijk zal zijn, dan zullen er voor dit tweede servicebezoek geen voorrijkosten/diagnosekosten worden gerekend.


4. Reparaties worden uitgevoerd op het aangegeven adres.


5. De klant ontvangt een gespecificeerde bon met betrekking tot de reparatie die uitgevoerd is.


6. Reparaties aan huishoudelijke apparaten (wasmachine, vaatwasser, wasdroger, koelkast
en vriezer) worden tegen pinbetalingen en contante betalingen verricht.


7. Op alle uitgevoerde reparaties door Premium geldt een garantie van drie maanden. Op onderdelen geldt eveneens een garantie van 3 maanden. De reparatienota geldt hierbij als garantiebewijs. Normale slijtage en slijtage aan onderhevige onderdelen, zoals glas, kunststof en rubber zijn van deze garantie uitgesloten.


8. Een onderdeel dat speciaal voor en in opdracht van de klant besteld wordt, dient te allen tijde te worden afgenomen en te worden betaald. Daarnaast kan het onderdeel niet worden omgeruild.


9. Bij annulering van uw afspraak binnen 24 uur brengen wij u 22,50 annuleringskosten in rekening.

10. Bij het indienen van een klacht geldt voor de afhandeling een minimale termijn van 4 weken vanaf de datum dat wij de klacht hebben ontvangen.


11. Gedurende erge drukte maakt Premium gebruik van ZZP-ers.
Deze zelfstandigen werken voor zichzelf en hebben geen connecties met Premium.
Bij eventuele klachten over reparaties kunt u schriftelijk contact opnemen met het bedrijf dat bij u is geweest voor reparatie.